رئیس پلیس تهران درباره اجرای طرح منع تردد شبانه و نحوه اجرای طرح ترافیک توضیح داد.

ترافیک ـ طرح ترافیک

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران در حاشیه اجرای طرح اقتدار درباره اجرای طرح منع تردد شبانه و نحوه اجرای طرح ترافیک اظهار کرد: درباره اجرای منع تردد شبانه نظرات خود را در شورای ترافیک تهران اعلام و این موضوع را به آنان منتقل کردیم.

او ادامه داد: با افزایش ساعات در گزارشی که گرفتیم مشخص شد تا حدودی در کاهش ترافیک هسته مرکزی اثرگذار بوده و در گام دوم نیز طرح از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۹ اجرا خواهد شد که ما امیدواریم این موضوع هم در کاهش آلودگی هوا و هم در حجم ترافیک موثر باشد.

رئیس پلیس تهران درباره برخورد با جرائمی نظیر دور دور در تهران نیز گفت: برخورد با دور دور خودروهای لوکس و گرانقیمت که متاسفانه از سوی افرادی انجام شده و آنان هر شب یا برخی از شب‌ها با حضور در برخی از محلات و مناطق خاص خودروهای خود را به رخ می‌کشند همواره از سوی پلیس در حال انجام است و این طرح ادامه دارد. متاسفانه این افراد اقدام به ایجاد مزاحمت برای شهروندان و به خصوص اهالی این مناطق نیز کرده و پلیس با آنان برخورد می‌کند.

رحیمی افزود: ما تاکید کردیم که اگر چنین خودروهایی را مشاهده کنیم در مرحله اول خودرو را برای مدت طولانی توقیف می‌کنیم و اگر بار دوم خودرو توقیف شود، کوتاه نمی‌آییم و علاوه بر توقیف خودرو با راننده نیز برخورد می‌شود.
 

کد خبر 636695

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha